Glossybox juli 2012

Gisteren kreeg ik een mailtje van Glossybox: de nieuwe box was verzonden! Vandaag bleef ik geduldig wachten tot de postbezorger kwam. In de Glossybox van zomer 2012 zitten 6 producten, waarvan 3 fullsize en 3 minis. Wat me als eerste opviel, was dat de box deze maand creme-kleurig was in plaats van het gebruikelijke roze. Desalniettemin vond ik het een mooie kleur.

De bovenstaande foto is een overzicht van de producten die deze maand in de Glossybox zitten: Kryolan Glossybox lipstick, Himalaya Herbals: Purifying Neem Foaming Face Wash, Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle Shampoo, Barry M nagellak, Weleda Vitaliserende Duindoornolie en Weleda Duindoorn Voedende Bodylotion. Ik zal de producten stuk voor stuk langsgaan.

Als eerste de Weleda-producten. In de Glossybox zitten zowel een bodylotion als een olie. Ik had nog nooit van duindoorn gehoord, dus besloot ik het te onderzoeken. De bessen van duindoorns zouden helpen bij huidvernieuwing stimuleren. Klinkt goed! Ik ben zeker heel erg benieuwd naar deze producten. Ook al is het zomer, heb ik een erg droge huid, dus deze producten kan ik zeker goed gebruiken! In de Glossybox zitten sample sizes, de full size producten kosten €19,95 voor de olie en €13,75 voor de bodylotion.

Dit is de Schwarzkopf Miracle Oil Shampoo. Op de bijgeleverde kaart staat dat deze shampoo uit de “Professional”-lijn komt. Nu vraag ik me af hoe een shampoo professioneel kan zijn, maar dat terzijde. Gelukkig ruikt hij wel heel erg lekker, dus die gaat in de bak met mini’s die ik meeneem op vakantie. De full size kost €14,95 voor 200 ml.

Deze nagellak is van Barry M. Ik heb best veel over het merk gelezen op beautyblogs, maar had er zelf nog nooit één van. Nu dus wel! Op de brochure staat een afbeelding van een roze en een oranje nagellak. Ik dacht dat ik één van die kleuren zou krijgen. Mijn verbazing was dan ook groot toen ik het grijsblauwe potje in de doos vond. Achteraf ben ik er alleen maar blij mee, want oranje nagels zijn toch niet helemaal aan mij besteed, evenals felroze. Deze grijsblauwe kleur past goed bij de kleding die ik draag en is eigenlijk een heel universeel kleurtje. Dit is een full size nagellak die voor €3 over de toonbank gaat (of dus in je Glossybox zit ;)).

Nog een full size-product! Ik had nog nooit van het merk “Himalaya Herbals” gehoord tot vanmiddag toen ik de box openmaakte. Het is een face wash die, zodra je ‘m uit de verpakking pompt, gaat schuimen. Ik heb de versie voor de normale tot vette huid. Eerder zei ik al dat ik een droge huid had, dat klopt, maar zo eens in de maand (jullie dames weten waarover ik het heb), slaat dit volledig om en heb ik een vettere huid. Ik ga deze dan ook zeker proberen tijdens die dagen. De full size is te koop voor €6,95.

Deze lipstick is gecustomised voor Glossybox. Het logo van Glossybox is ook te zien op de dop van de lipstick. Het is een warme, rode kleur. Hij is niet te fel, dus goed draagbaar. De lipstick heeft een romige substantie, wat erg makkelijk werkt. Ik weet niet of de lipstock ook te koop is, aangezien hij een speciaal Glossybox-logo heeft, maar in de folder staat dat hij €11,90 kost.

Dat waren alle producten uit de Glossybox van de zomer 2012. Ik ben best positief over de producten die erin zitten. Ik kijk het meeste uit om de face wash, de Weleda-producten en de nagellak uit te proberen. Als jullie updates willen, hoor ik dat graag!

Liefs, Nine.

Geef een reactie

