Shoplog

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Ik ga niet heel vaak shoppen, maar vandaag was het zulk lekker weer dat ik besloot de stad in te gaan. Dit is het totaaloverzicht van wat ik heb gekocht: een nieuwe elektrische tandenborstel (de vorige die ik had, had ik alweer een jaar of vijf, en laten we zeggen dat ‘ie er smoezelig uitzag, hoewel ik netjes de bostel verving). Omdat het hoesje van mijn telefoon gisteren in de sportschool sneuvelde, kocht ik een nieuw hoesje. De tandpasta was in de aanbieding bij Etos (3e gratis), dus ik heb meteen ingeslagen. Ik bedenk me overigens net dat dit wel een heel dentale shoplog is, haha. Bij Six heb ik een zonnebril gekocht voor in de auto. Ik vind het altijd wel fijn om een zonnebril in de auto te hebben liggen, just in case. Mijn vorige zonnebril ging kapot toen ik ‘m op mijn hoofd zette, dus heb ik ‘m vervangen. Nu ik terugkijk naar de producten, is het wel opvallend dat er veel dingen stuk gaan. Misschien ben ik dan wel echt zo’n kluns! Daarnaast heb ik bij Six nog een ring gekocht. Bij de Hema kocht ik een nieuwe agenda en een notebook. Ik heb een obsessie met notitieboekjes en ik vond deze van karton zo leuk. Ik denk dat ik ‘m met washii-tape ga versieren. Als laatste kocht ik bij Springfield in de uitverkoop dit leuke jurkje met vogeltjesmotief en een streepjestanktop. Hier komen de closeups:

Closeup van de tanktop en het jurkje. De top heeft oker en blauwe strepen en het jurkje is donkerblauw met gekleurde zwaluwen (gok ik?). Beide zijn van Springfield.

Mijn vorige elektrische tandenborstel was blauw en ik zag dat ze hem tegenwoordig ook in het groen hebben. Ik vond dat groen er ook wel leuk uitzien, dus kocht ik deze. Gisteren in de sportschool was ik lekker aan het Whatsappen, maar ik wilde mijn telefoon terugdoen in het hoesje en toen zag ik dat de rits helemaal kapot was gegaan. Heb vandaag een nieuw hoesje gekocht. Deze is paars en is van Krusell, en merk waar ik overigens niet bekend mee ben.

Ja ja, deze shoplog bevat een hoop tand-gebeuren. Ik gebruik deze tandpasta altijd, maar hij is vrij duur helaas. Bij Etos hadden ze een aanbieding, namelijk 2+1 gratis, dus vandaar dat ik er drie heb ingeslagen. Hoewel dit bij elkaar 6 euro kostte, kreeg ik er van de vriendelijke verkoopster toch een nagellak bij.

Bij de Hema kocht ik een nieuwe agenda. Ik vond de selectie wat tegenvallen. Bij sommige agenda’s was de inhoud neonroze. Daar krijg je toch instant-hoofdpijn van! Deze was best nog wel handzaam en zag er aan de binnenkant gewoon simpel uit, zonder poespas. Ik gebruik iets te veel notitieboekjes, en ik vond deze te leuk om te laten liggen. Zoals ik eerder al zei, ga ik ‘m opleuken met wat washii-tape.

Een closeup van mijn buit bij Six. De zonnebril heeft een soort ombre-overloop van roze naar paars plastic. De meeste ombre’s zijn horizontaal, maar deze is verticaal, wat ik erg leuk vond. Deze zonnebril vervangt niet mijn huidige zonnebril, maar komt in de auto te liggen. Ik vind zonnebrillen leuk, maar heb er 2: een voor ‘gewoon’ en een voor in de auto. Dat vind ik ook voldoende, je kunt er immers toch maar een tegelijk opzetten ;). De ring is een rode roos op een nepzilveren ring. Ik vind ‘m echt zo grappig. Ik weet niet of ik hem vaak zal dragen, maar dat moeten we afwachten. Volgens mij staat ‘ie wel leuk bij mijn aankopen van Springfield.

Tot zover de shoplog. Ik ga me klaarmaken voor de sportschool, want er moet geyoga’t worden over een uur, hihi.

Liefs,
Nine.

Geef een reactie

