Nine’s Weekly (1)

Weer een nieuwe categorie: Nine’s Weekly! Het lijkt me leuk om elke maandag een wekelijks overzicht te geven van foto’s van mijn telefoon. Hierdoor krijg je een kijkje in wat ik zoal doe doordeweeks. Ik vind dit soort posts altijd erg leuk om te lezen op andere blogs, dus reden genoeg om zelf ook iets dergelijks te doen. Dus hier de eerste editie!


Ik had heel veel gesport deze week. Ik begin altijd met een uur op de crosstrainer, dan een halfuur hardlopen, dan een kwartier fietsen of roeien en dan diverse krachtoefeningen (ik doe altijd maar wat er beschikbaar is, want soms zijn sommige apparaten heel lang bezet). Ik spendeer dus zeker een goede 2 uur per keer in de sportschool. Dit doe ik gemiddeld drie keer per week, en dan nog twee keer een uur Body Balance/yoga (groepsles).

Eenmaal thuis had ik een lekkere salade gemaakt: vegetarische kipblokjes, ei, rode ui, rode paprika, komkommer, ijsbergsla, tomaat en een heeeel klein beetje honingmosterddressing. Nom!

Aaagh, net voordat ik thuis was, ging de brug open.

Bij de pubquiz ging het deze week bijzonder slecht, dus besloot ik maar te gaan tekenen op bierviltjes. Dit is een ‘bouncend schaap’. Goeed. Je moet wat ;).

Bij de Media Markt zag ik deze leuke hoezen, maar helaas waren ze onwijs duur. Maareh, roze! ❤

Een typisch Zweeds gerecht gemaakt: pytt i panna (“kleine dingetjes in een pan”): gebakken aardappeltjes, (vega)worst, (vega)ham, gebakken broccoli, rode ui, zout, peper en Noorse (een Zweeds gerecht met identiteitscrisis) grillkruiden. Nomm!

Dit ben ik op het schaap Bram op de Brink in Ruinen (Drenthe). Hier kwam ik als kind vaak. Het was zulk lekker weer en ik besloot mijn tante mee te nemen om een dagje te fietsen in Drenthe. Simpel en relatief dichtbij, maar wel heel leuk.

En natuurlijk horen daar pannenkoeken bij ;).

Na een afgang bij de vorige pubquiz gebeurde deze keer iets onverwachts (en schijnbaar unieks, ik doe nog niet zo lang mee, maar de rest pubquizt al 2 jaar): we werden eerste! Deze provisorische medaille tekende ik op de achterkant van een bierviltje, haha.

Deze vond ik nog op mijn telefoon, maar is stiekem al iets ouder. Dit toetje maakte ik tijdens mijn verjaardag: twee ministroopwafeltjes met daartussen een bolletje ijs. Op mijn verjaardag had ik banaan/karamelijs van Albert Heijn (daar kwam dit idee overigens ook vandaan). Het was een groot succes!

Dit was een must de afgelopen dagen.

Wat houd ik toch van vakantie! Hoewel ik dit jaar thuisblijf, maak ik het toch gezellig door ’s morgens rustig aan te doen. Dit was mijn ontbijt: een krentenbol met thee en een goed boek.

Dat was het voor deze week! Ik hoop dat jullie dit een leuk onderdeel vinden van de blog. Natuurlijk ben ik ook benieuwd wat jullie de afgelopen week hebben gedaan of wat jullie deze week van plan zijn (dat kan je kwijt in de comments :)).

Fijne week!

Geef een reactie

