Fijne dingen vrijdag

Eierkoeken De vriendelijke mensen bij de sportschool die mijn iPod hadden afgegeven bij de balie in plaats van zelf hadden meegenomen De baliemedewerkster die me via de naam van mijn iPod wist op te sporen en me opbelde met de vraag of ik mijn iPod kwijt was Mijn iPod Opruimen Banaan/karamelijs Olympische Spelen, nouja, voornamelijk zwemmen en turnen De masking tape van de Hema Heel lang Facetimen Eindelijk de vissengraatvlecht kunnen Pinterest De geur van schone was met wasverzachter.

Geef een reactie

