Nine’s Weekly (2)

Bij de Hema zag ik deze masking tapes liggen en mijn hart maakte een sprongetje. Ik heb meteen een paar rolletjes gekocht, want ik kon ze echt niet laten liggen.

Het is dan zomer, maar het leek meer op herfst. Tijd voor een fijne herfstoutfit.

Ik ben ook zo’n kluns! Ik had dit schaaltje net gekocht om een ander kapot schaaltje te vervangen. Kon ik dus weer een nieuw schaaltje kopen.

Deze zag ik in Antwerpen bij Urban Outfitters liggen. Heb ‘m niet gekocht, maar vond het wel leuk om daar een megaversie van de cd-voorkant van mijn favoriete band te zien: Florence + the Machine. Later dit jaar ga ik naar haar concert en ik heb er al zoveel zin in!

In Antwerpen stuitten we tevens op dit kitscherige winkelcentrum.

Onderweg naar yoga!

Ik moest wat spullen terugbrengen bij Ikea, dus zat ik bij de klantenservice.

Wat vind ik deze showroom geweldig. Ik houd wel van wit en rustig!

Eenmaal buiten, aanschouwde ik deze mooie zonsondergang. Uiteraard had ik hier in plaats van Ikea-vlaggen liever een Zweedse vlag gezien met een groot meer voor m’n neus. Maarja, Ikea is een goed substituut ;).

Dit recept vond ik op Pinterest. Als jullie het leuk vinden, kan ik het hier ook delen zodat je het zelf ook kunt maken.

En voor de tweede keer deze week naar yoga!

De volgorde klopt niet helemaal, want ik ging eerst fietsen en dan pas naar yoga. Maar goed.

Met 35 graden op de fiets. Wat ik even was vergeten was dat het ook waaide, waardoor dit rokje zich liet vergelijken met die jurk van Marilyn Monroe. Hmm..

En nog een keer in de sportschool! Dit keer alleen voor fitness, want er wordt maar twee keer per week yoga gegeven.

De laatste foto van deze week alweer! Ik kwam langs dit kerkje en vond het ineens een mooie compositie met de bomen ervoor.

Deze week was best wel rustig. Ik ben een aantal keer naar de sportschool geweest en heb dat afgewisseld met een dagje Antwerpen voor de verjaardag van een goede vriendin en met wat huishoudelijke dingetjes, waardoor ik weer bij Ikea ben beland. Het is een gave. Of een zwakte. Nouja, beoordeel zelf maar ;).

Liefs,
Nine.

Een Reactie op “Nine’s Weekly (2)

Geef een reactie

