Nine’s Weekly (3)

Deze week weer een Nine’s Weekly. Het was een hele muzikale week, waarin ik naar het concert van Coldplay ben geweest in Den Haag. Daarna bekeek ik het concert van Florence + the Machine live op YouTube. Ben je benieuwd wat ik voor de rest allemaal heb gedaan?

Die lamp op die stok is echt gaaf! Hij is maar 20 euro, niet veel voor een designlamp.

Mijn zus en zwager waren op bezoek vanuit Noorwegen. Omdat ze al vroeg weg moesten om terug te rijden, maakte ik deze pastasalade, zodat ze onderweg niet op zoek hoefden naar een lunch.

De afgelopen week ben ik elke dag in de sportschool geweest (en heb ik uiteraard ook gesport ;)).

Ik deed een fika bij Ikea. Dat mis ik zo aan Zweden: fika!

De lade waarin al mijn verzorgingsspullen zitten. Ik maak veel gebruik van 2+1 gratis-achtige acties, dus vandaar dat je een paar van dezelfde producten ziet. In het blauwe bakje zit haarverzorging en stylingproducten. Het roze bakje bevat mijn dagelijkse makeup. Er zit dagcreme in, een paar kwasten, reinigingsdoekjes, het Too Faced Natural Eye Palette en een oogschaduwbasis. Het witte mandje bevat verzorging, zoals handcreme, blaarpleisters, pincet en gelzooltjes voor wanneer ik hakken aan heb. In de Glossyboxdozen zitten – uiteraard – de producten uit de Glossybox.

Heeelp! Welke kleur moet ik kiezen? 😮

Het collegejaar is weer begonnen, dus ik kocht wat organisatiespullen, en lijm! :p

Ik vond deze megahamsters bij Albert Heijn echt superkomisch. Die tandjes!

Kruidnootjes… nu al?

Na het sporten kocht ik deze heerlijke ananas.

Bij het concert van Coldplay kregen we deze bandjes. Deze gingen op bepaalde momenten tijdens het concert aan, zodat het hele Malieveld fonkelde. Zo gaaf!

Vlak voor het concert. Er waren 65.000 mensen, wow!

Instructies.

Wauw, wat een spektakel!

Chris Martin.

Ik ben zo’n grote kluns dat ik ergens achter bleef haken en een ladder/gat in mijn panty kreeg.

Ik zag op YouTube dat er een festival live getoond werd en tot mijn grote vreugde begon het concert van Florence + the Machine over een uur. Ik ben een enorme fan van Florence, dus ik had geluk!

Komende week beginnen de colleges weer echt, dus ik ben benieuwd wat voor foto’s ik zal kunnen maken. Check volgende week maandag voor het resultaat.

Liefs,
Nine.

Geef een reactie

