Glossybox september 2012

Het is weer tijd voor een review van de Glossybox! De maand september alweer, wat gaat de tijd snel :).

Toen ik de box voor september binnenkreeg, was ik – op z’n zachtst gezegd – verrast door de gifgroene kleur van de box. Deze box is groen gekleurd vanwege het vijfjarige bestaan van de parfumerie ‘Mooi’. Er zit ook een kortingsvoucher bij en een klein magazine. Over de kleur heb ik gemengde gevoelens. Op zich is het een leuke kleur, maar ik had liever gezien dat Glossybox het bij één kleur box hield. Nu heb ik een aantal roze, een zandbruine en een gifgroene, een beetje mismatched dus. Maar goed, het gaat om de inhoud 😉

Vorige maanden was ik enigszins teleurgesteld door de inhoud. Veel producten vond ik van matige kwaliteit (bijvoorbeeld het potlood en het paletje uit de vorige box). Deze maand zitten er gelukkig goede producten in: VitalOil, Clinique mascara, Estée Lauder creme, Orange soap en twee samples van Cacharel’s ‘Catch me’ en Diesel’s ‘Loverdose’. Daarnaast zit er een nagelvijl in van Glossybox zelf. Eerder zaten er al potloodjes en een kwast in van Glossybox zelf. Over de kwast was ik minder tevreden, maar – laten we ze het voordeel van de twijfel geven – wat kan er nu eigenlijk misgaan met een nagelvijl?

Ik was aangenaam verrast over de samples van Estée Lauder, de mascara van Clinique en de sample van Cacharel. Cacharel heeft heerlijke geuren. Mijn moeder droeg altijd Noa, dus telkens wanner ik die ruik, moet ik aan mijn moeder denken. De geuren van dit merk zijn gewoon fantastisch!

Hier ben ik heel benieuwd naar! Ik vind de counter van Estée Lauder er altijd zo mooi uitzien in de Bijenkorf, maar ik ben eigenlijk nog nooit tot aanschaf overgegaan. Dat lijkt me dus een goede gelegenheid om deze creme eens te proberen.

De Clinique High Impact Mascara. Ik ben hier heel erg benieuwd naar. Ik laat ‘m denk ik nog even dicht tot ik een keer op reis ga. Dan kan ‘ie makkelijk mee in mijn bagage.

Catch Me, de nieuwe geur van Cacharel. Ik ben al jaren fan van dit merk, en ook deze geur ruikt heerlijk.

Wat ruikt deze zeep lekker! Die ga ik morgen meteen in gebruik nemen! Ik vind het oranje doosje op deze foto wel heel mooi afsteken tegen het gifgroen. Het oog wil ook wat :).

Een flesje van VitalOil met daarin ‘5 olieen’. Okee. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hiervan niet heel erg overdonderd was. Ik denk niet dat ik dit product heel snel zal gebruiken.

Ook bij Diesel’s ‘Loverdose’ vind ik de verpakking geweldig (hij steekt weer lekker af bij de groene box). Het geurtje vind ik helaas wat minder. Toch bewaar ik ‘m, want misschien vind ik hem over een tijdje lekkerder ruiken (het wisselt bij mij nog wel eens).

Overzichtsfoto van de producten in de box van september. Bovenin zie je ook de voucher voor de parfumerie ‘Mooi’. Bij mij in de stad zit ook een filiaal, dus ik denk dat ik in het weekend even naar binnen loop om te kijken of ze nog wat mooie producten hebben :).

Op dit kaartje staan alle producten vermeld met de prijzen. Ik vind het heel jammer dat er deze keer geen fullsize product in zit. Toch ben ik heel erg blij met het sample van Cacharel, de mascara van Clinique en de creme van Estée Lauder. Ik ga de producten gewoon proberen en als jullie benieuwd zijn naar een eindoordeel, breng dan over een paar dagen nog een bezoekje aan de blog.

PS: Dit zal de laatste review zijn van de Glossybox. Omdat ik de laatste maanden de producten een beetje vond tegenvallen, heb ik mijn abonnement afgezegd. Toen ik hoorde dat er een prijsverhoging aankwam (de box wordt nu ca. 15 euro in plaats van 12,50), was dat voor mij doorslaggevend. Ik vond Glossybox geweldig voor de maanden die het duurde, maar kreeg soms het idee dat ik betaalde voor samples die ik eventueel in de winkel ook had kunnen aanvragen of restsamples (een creme uit een eerdere Glossybox was al 2 jaar over de datum). Hoewel ik een aantal geweldige producten heb gevonden door middel van Glossybox (het Zoeva eye pencil <3), heb ik toch besloten om hem een tijdje stop te zetten. Misschien besluit ik over een paar maanden om weer lid te worden, maar dat hangt af van de volgende paar boxen.

Geef een reactie

