Nine’s Weekly (4)

Iets later deze keer, vanwege deadlines, maar hier is alsnog de Nine’s Weekly van afgelopen week. Uiteraard komt er maandag gewoon nog een, maar dan op tijd 😉

1. Ik had nieuwe haarverf gekocht, al moet ik het nog steeds verven, maar ik vond dit zo’n mooie herfstige kleur. 2. Krullen maken met mijn steiltang en krultang in één. 3. De nieuwe H&M catalogus was binnen en ik vond deze outfit er zo fijn herfstig uitzien. Helaas hadden ze de trui bij onze H&M alleen nog maar in een veel te grote maat. Helaas!

1. Ik ging naar Delft en kon de uitgang van het station niet vinden. Er wordt daar hevig verbouwd en nergens stond aangegeven hoe je naar het centrum kon komen (behalve dit miniscule bordje dat ergens in een hoek stond. 2. Oh, Hema, dit had ik toch niet van jullie verwacht. 3. One coin a day op locatie: in de mandjes van de universiteitsbibliotheek viel dit muntje uit mijn tas, dus ik vond het meteen een mooie gelegenheid een One coin a day-foto te maken.

1. Mijn nieuwe schoenen. Ik had nieuwe winterschoenen nodig want ik had hele koude voeten. 2. Heel slecht: chocolademelk tijdens college. Ach, voor één keer kan het best, toch? 3. Knus! Ik vind het altijd fijn om ’s avonds de tijd te nemen voor ik naar bed ga, dus: gezellig lampje aan en nog even lezen.

1. En ook kleding voor herfst had ik niet echt, dus op naar H&M. 2. Mijn uiteindelijke aankopen. 3. Oh, Hema, waarom heb je toch iedere keer van die leuke dingen!

1. Superlekker en gezond idee! Boor het klokhuis uit een appel, sprenkel er een heeeeel klein beetje suiker op en juist heel veel kaneel. Ongeveer een halfuur per kant in de oven, en happen maar. Nom! 2. Koude perzikthee van Xenos, jammm.. 3. Appels in de oven!
Dat was het voor de afgelopen week. Maandag dus weer een Nine’s Weekly, dit keer wel op tijd 😉

Liefs,

Nine

Een Reactie op “Nine’s Weekly (4)

Geef een reactie

