Nine’s Weekly (5)

Pjoew, nog net op tijd, haha! Deze “Weekly” stond nog niet ingepland in WordPress, waar ik pas net achter kwam. Vandaar dat deze blogpost iets later is dan de normale Weekly’s, maar hij staat er alsnog. En op maandag 😉

De afgelopen week stond in het teken van mijn studie. Wat een helse week! Bijna elke dag een deadline en/of presentatie. Ik kan wel zeggen dat ik nu wel aan vakantie toe ben. Maar.. er zijn ook leuke dingen gebeurd :). Ik heb deze week maar selectief foto’s gemaakt omdat ik me in kan denken dat jullie geen zin hebben om naar foto’s van boeken en computerschermen te kijken ;).

1. Zo had ik afgesproken met een vriendin die ik al zeker een halfjaar niet meer had gezien. Sinds kort is er een Starbucks op de campus, dus daar maakten we goed gebruik van! 2. Bij Ikea inspiratie opdoen en stoffen kopen. 3. Ik heb namelijk de naaimachine uit de Kruidvatfolder! Eerst even oefenen met wat tote bags en dan proberen mijn kleding van vorig jaar te vermaken (ik ben 22 kilo afgevallen, en daarom zijn veel van mijn kleren veel te groot. Ik vind het zonde om ze weg te gooien, dus ik ga een poging doen om ze zelf kleiner te maken).

1. Mijn neefje was jarig en ik vond dit hilarische boek in de boekwinkel. Een soort “Waar is Wally?” maar dan met stokstaartjes. 2. Keihard aan de studie voor al die deadlines. 3. Deze foto zag ik in een boek dat bij Ikea lag. Wat zou ik graag weer naar Parijs gaan (ik ben er 4 jaar geleden voor het laatst geweest).

1. De handleiding voor mijn tas to-be heb ik niet uitgeprint, maar volgde ik gewoon vanaf internet. 2. In de trein lagen deze tijdschriften er maar verlaten bij. Helaas waren ze van vorig jaar, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik had immers leesvoer voor mijn weg naar huis. 3. Nieuwe dagcreme. Mijn huid deed zo vreselijk pijn (het wordt toch kouder) dat ik maar heb geinvesteerd in een goede creme. Normaal gebruikte ik die van de Etos, maar die lijkt niet bestand tegen het Hollandsche herfstweer.

1. Het resultaat van mijn eerste tas. Ik vond hem best goed gelukt! 2. Ik was zo gemotiveerd dat ik meteen aan nummer 2 begon, met rits! 😀 Best nog een heel gepriegel maar uiteindelijk is het gelukt. 3. Wat een fantastisch nummer is dit! Ik schrok me alleen rot van die afbeelding. Luister hier het nummer (en u zijt gewaarschuwd ;)).

Een Reactie op “Nine’s Weekly (5)

Geef een reactie

