Nine’s Weekly (6)

De afgelopen week was erg hectisch. De werkdruk bij mijn master is enorm hoog, dus deze week niet zulke spectaculaire foto’s helaas. Maar.. aankomende week wordt leuk 😉 :D.

1. We hadden college over user-generated content en hierbij keken we naar YouTube-sensaties. Hier “Charlie Bit My Finger”. Hij blijft leuk! 2. Lezen voor mijn studie. Het was erg veel, maar met mijn pyjamabroek, kaarsen en thee probeerde ik er het beste van te maken. 3. Van al dat zitten word je ook niet fitter, dus ’s avonds besloot ik naar de sportschool te gaan om toch nog enige beweging te krijgen.

1. Bij Ikea waren alle stoelen bezet… door poppen! Haha, ik vond het zo’n grappig gezicht. 2. Dit is alvast een hint voor de Weekly van volgende week 😉 3. De term “parkeerwacht” krijgt nu toch wel een extra dimensie… 😉

1. Er was een defecte metro, waardoor ik 40 minuten moest wachten. Toen er eindelijk een metro kwam, was ‘ie heel erg vol. 2. Mijn nichtje kwam dit geurtje brengen wat ik (via haar) had gekocht. Ze was in de stad en zag dat hij met korting werd verkocht, dus ik stortte geld en zij nam het voor me mee. 3. Rituals “Violet + White lily” zoo lekker!
Zoals ik al zei.. volgende week een wat spectaculairdere week met véél foto’s! Stay tuned!

Liefs,
Nine

 

Geef een reactie

