Oeps!

20121016-155126.jpg

Oeps! Normaal ben ik overal minstens 30 minuten te vroeg ter plaatse, maar vandaag gaat alles grandioos mis!
Ik moest nogeen opdracht typen voor het college van vanmiddag. Maar, perfectionist die ik ben, was ik er langer mee bezig dan gepland. Ik liep dus sl achter. Toen ging ik douchen en wilde ik me aankleden. Ik pakte een vestje van het droogrek -jak, nog nat! Dan maar een ander vestje. Jak- ook nog nat! Nouja, dat moest dan maar. Ik had geen tijd meer om naar de metro te fietsen, maar met de auto zou ik het nog halen. Ware het niet dat er geen parkeerplek meer was! De metro ging inmiddels over 1 minuut. Dat redde ik nooit! Dan de auto maar bij de sportschool neerzetten en lopend naar de metro. 11 minuten later dan gepland type ik deze mobilog in de metro. De schade is beperkt: hooguit 5 minuten later.
Hebben jullie -ondanks goede planning- ook wel eens van dit soort dagen?

Liefs, Nine

Geef een reactie

