5 goede workout songs

Hoewel de sportschool door de media vaak wordt afgedaan als vervelend, stinkend (ok, dat is soms waar.. het ligt er maar net aan wie je treft ;)) en zwaar ervaren. Maar, laten we de boel eens van de positieve kant kijken. Luister mee naar deze ‘killer tracks’ die je een beetje op kunnen peppen tijdens je workout ;).

Ik moet zeggen dat mijn favoriete workout songs soms ver af liggen van mijn normale muzieksmaak (zoals de Black Eyed Peas, daar luister ik normaal nooit naar). Maar als het een snelle beat heeft en een beetje vrolijk klinkt, is het voor mij al goed genoeg om op die rolband de benen uit mijn lijf te rennen.

In willekeurige volgorde:


Black Eyed Peas – Pump it
Goed tempo


OneRepublic – Marchin on
Put one foot in front the other, move like we ain’t got no other (goede motivatie als je moe wordt – het enige wat je hoeft te doen is één voet voor de andere zetten).


Coldplay – Every teardrop is a waterfal
Heeeeerlijk rentempo!


Marina and the Diamonds – Radioactive
Ik hoorde dit nummer voor het eerst tijdens haar voorprogramma bij het Coldplay-concert, en dit is echt een heerlijk workout-nummer. Ik heb ‘m thuis meteen opgezocht.


Mat Kearney – Count on me
Voor wanneer je dat stekende gevoel in je zij hebt en je even rustiger wil lopen 😉

 

Wat zijn jullie favoriete workout songs?

Geef een reactie

