Nine’s Weekly (7 en 8)

Door wat persoonlijke omstandigheden hebben deze weekly’s op zich laten wachten. Als goedmakertje: twee weeklys in een keer!

Weekly 7, een leuke week. Ik ging naar mijn zus in Noorwegen. Ik was heel erg overstresst dus ik moest even een verandering van omgeving zien.

1. Na college vloog ik naar Oslo toe. De piloot zei dat we het Noorderlicht konden zien. Helaas was het nog heel zwak omdat het voor het Noorderlicht eigenlijk nog heel vroeg is. Maar, ik zag een paar vlagen! 2. In de trein hebben ze standaard stopcontacten, dat kwam goed uit want mijn batterij was nog maar op 5%. 3. En zo werd ik wakker. Supermooi!

1. De dag begon rustig en zus en ik gingen lunchen in de stad. 2. Alwaar ze een heuse ‘uitsmitjer’ verkochten. 3. En ik die ook maar gelijk uittestte.

1. Na de lunch liepen we verder naar het park. Die kleuren, zo mooi. Ik houd echt van herfst. 2. Kijk nou hoe mooi 🙂 3. Ik in het park.

1. Komisch bord: “Los grind op de weg, pas je snelheid aan”, dat poppetje, hihi. 2. Metrostation van Jernbanetorget (centraal station). 3. Mooie lucht ❤

1. Roadtrip naar Zweden voor een dag. Vlak over de grens ligt een winkelcentrum waar alles goedkoper is dan in Noorwegen. Ik kon natuurlijk weinig kopen in verband met mijn koffer, maar zus en broer van zwager hebben flink ingeslagen. 2. Ik vond dit nog al een fallisch-geinspireerde stofzuiger. 3. De buit (waarvan ik maar een klein tasje had :p).

1. Toen moest ik weer naar huis. Dit is op het vliegveld. 2. En hoewel het afscheid altijd al vervelend is, werd dit nog eens versterkt door het treurige weer. 3. Ik vloog om 17.00 en zou waarschijnlijk geen eten aan boord krijgen, dus kocht ik deze -veel te dure- maar lekkere noodles.

1. Onderweg naar huis. 2. Ik vind het altijd leuk om dit soort dingen te doen, het doodt de tijd een beetje. 3. Eenmaal terug was er een enorme vertraging bij de treinen, waardoor ik heel erg om moest reizen. Toen kwam ik deze trein binnen, zijn ze vernieuwd?

Weekly 8

1. Meteen weer aan de slag. Ik had mijn studiespullen meegenomen naar Noorwegen, maar ook thuis moest ik hard werken. 2. Er stond een enorme file bij de sportschool, heel bizar. 3. Ik was mijn tas kwijt en vond hem uiteindelijk… achter twee kussens op de bank. Echt handig 😉

1. Afgesproken met vrienden, dat doen we altijd op dinsdag :). 2. Eenmaal op de universiteit kwam ik erachter waarom mijn shirt toch zo raar zat.. ik had ‘m per ongeluk achterstevoren aan :’). 3. Mijn Printagreat-foto’s kwamen eraan, ik was er heel blij mee! Hier volgt later een artikel over, dus houd de site in de gaten.

1. Dit pand is al enige tijd onder constructie, maar ineens zat de glazen gevel erin, gaat snel! 2. Heb mijn Flows maar eens leuk neergezet in plaats van deze gewoon in een bak te leggen. 3. Hardlopen in de natuur, veel fijner dan in de sportschool. Frisse lucht ❤

1. En het werd enorm koud, dus ik vond dat de tijd voor warme chocolademelk was aangebroken. 2. Nomnom. 3. En dat moet er daarna natuurlijk weer afgefitnesst worden ;).
Dat waren mijn twee vorige weken. Deze week weer back on track 😉

 

3 Reacties op “Nine’s Weekly (7 en 8)

Geef een reactie

