Nine’s Weekly (9)

De afgelopen week was erg rustig, nouja.. zo lijkt het dan. Ik heb een hoop deadlines, dus ik heb veel achter de computer gezeten. In het weekend probeerde ik in de avond nog iets voor mezelf te doen. We moeten immers niet overspannen raken he!

1. Dus terwijl ik Boer Zoekt Vrouw zat te kijken, pakte ik de naaimachine uit de kast en besloot ik een rokje te verstellen. Het rokje was veel te groot geworden (ik ben vorig jaar 22 kilo afgevallen), maar hij was van Noa Noa dus ik kon er geen afstand van doen.
2. Dus dan maken we ‘m toch gewoon kleiner? 3. Nog best netjes voor een eerste keer, al zeg ik het zelf.

1. Op maandag was het zo mistig dat op de campus de helft van de gebouwen niet meer te zien was. 2. Eenmaal in college zoek je natuurlijk altijd net datgene dat onderin je tas ligt. Gevolg: je halve inboedel op tafel. Herkennen jullie dat? 3. En uiteraard viel het internet weer eens uit op de uni.

1. Op dinsdag kreeg ik mijn foto’s die ik bij Printagreat had laten afdrukken. Je kan daar packs maken van je Instagramfoto’s. Superleuk! Ik bestelde er 30 en deed er 25 in deze vierkante lijst van Ikea. 2. Papers schrijven. 3. We hadden een presentatie over de app Nike+. We waren als eerste aan de beurt. Om de presentatie wat op te leuken bedachten we dat het wel grappig was dat de jongens alvast beginnen met de presentatie en ik na 2 minuten binnen kom rennen (in sportkleding en op m’n Nikes!), al puffend en hijgend, en dat we dan demonstreren hoe de app werkt. Daar stond ik dan, een paar minuten voor mijn ‘opkomst’. Gelukkig was onze timing perfect en was het effect leuk. Toen ik binnenkwam moesten de medestudenten meteen lachen. Altijd leuk!

1. ’s Avonds nog een t-shirt kleiner gemaakt. Ik had deze van Bondelid in Zweden gekocht maar hij was veel te groot. Uiteindelijk is er ongeveer 10 centimeter van af gegaan. 2. Onderweg naar college bedacht ik me dat ik helemaal was vergeten om deo op te doen, dus ik ben maar even naar de AH To Go gerend (doch kalm, we willen de goden immers niet verzoeken ;)) voor deo. 3. ’s Avonds op de bank met warme thee en kaarsjes. En de laptop voor nog een paper.

1. Papers ingeleverd, dus ik begon aan dit project.. Hier zie je 2,5 meter stof. Weten jullie al wat het gaat worden? 2. Alle onderdelen netjes uitgeknipt en opgevouwen. Ik plakte er stickers op zodat ik wist welk onderdeel ik had, in plaats van dat ik moest zoeken in al die lappen. 3. En? Zien jullie het al? Het is een vest! Hier was ik de mouwen aan het spelden. Zoals je ziet is de mouw te wijd, maar ook te kort, dus ik moest er een stukje aan naaien.

Ben je benieuwd wat ik komende week ga doen? Kijk dan op maandag weer! 🙂

 

3 Reacties op “Nine’s Weekly (9)

  1. Leuk overzicht 🙂 En 22 kilo afgevallen, wow, wat een prestatie! Ik kan me voorstellen dat je dan sowieso niet per definitie al je kleding weg wilt doen… Alhoewel nieuwe kleding aanschaffen meestal geen straf is. Leuke stof voor een vest trouwens 🙂

    • Bedankt voor je leuke reactie 😀 Haha nee, nieuwe kleding aanschaffen is geen straf, maar op een gegeven moment wel zwaar voor de portemonee haha. En had nog veel kleding die ik wel echt leuk vond, dus dan gewoon verkleinen die hap 😀

Geef een reactie

