Nine’s Weekly (10)

Wow, wat is deze week snel gegaan! Het is eigenlijk tentamenweek, maar omdat ik in mijn master zit, heb ik geen tentamens meer. In plaats daarvan hebben we wel voor elk vak een monsterlijk groot paper te schrijven. Toch heb ik deze week nog wel wat leukere dingen gedaan 🙂

1. Zo ziet mijn hele collegeblok eruit: post-it-briefjes en markeerstrepen. Ik houd erg van organiseren ;). 2. Toen we een broodje gingen eten in het restaurant, ging ineens het brandalarm af. Achteraf bleek het een oefening te zijn. Het was kouuud!

1. Zelf appelmoes maken… 2. Voor in het bananenbrood. Wat achteraf niet te eten was. Helaas! Het was leuk geprobeerd.

1. Weer afgesproken met mijn groepje voor een project. Ik geloof dat ik de laatste paar maanden niet niet voor college heb afgesproken. Tijd voor vakantie, haha! 2. Rafael in het Teylers! Wil ik zo graag zien. Kunstgeschiedenis laat je niet zomaar los he :p.

1. Op ieder potje past een, eh… nouja dit ging in ieder geval niet helemaal goed. 2. Het was zo koud. Gelukkig heb ik een hele dikke sjaal :).

1. Ik had dit weekend een aantal verjaardagen, dus ik ging op zoek naar creatieve cadeautjes in een van de grootste schilderwinkels van Rotterdam. Wat een heerlijke winkel is dit. De geur van potloden, verf, papier… ❤ 2. Even snel bij V&D een broodje gegeten en banaan-sinaasappelsap gedronken, ik moest weer verder. Ik heb maandag om 9.00 een deadline, dus ik moest weer snel achter m’n computer kruipen.

1. Ok, ok, ik kon het niet laten! Ik kocht Oostindische inkt en een kroontjespen. Ik heb een periode gehad waarin ik heel veel tekende met Oostindische inkt. Het waren hele kleine tekeningetjes die ik later in een album heb verzameld. 2. Ik begon meteen in mijn journal (ik vind dagboek zo kleuterig klinken, maar het is het eigenlijk wel. Gewoon een soort blog op papiervorm, how times change :p). Dit was m’n eerste schetsje met m’n nieuwe inkt. Het moge duidelijk zijn dat ik al een paar jaar niet meer heb getekend, haha.
Zo, dat was afgelopen week. Veel voor m’n studie gewerkt, maar kleine momentjes gevonden om even wat leuks te doen. Hoe was jullie week? Wat staat er komende week bij jullie op het programma?

Een Reactie op “Nine’s Weekly (10)

  1. Leuk overzicht 🙂 Ik hou ook heel veel van dat soort papierwinkels ❤ kan er nooit met lege handen weglopen…Jammer van het bananenbrood! Bij mij mislukt dat ook best vaak, t is denk ik echt lastig om dat goed te maken. Komende week staat bij mij as usual, vijf dagen werken op het programma…

Geef een reactie

