Het was zo’n leuk plan…

Vanmiddag heb ik boodschappen gedaan. Omdat de parkeergarage bij het ene winkelcentrum overvol was, reed in naar het andere winkelcentrum. Daar de nodige boodschappen ingeslagen voor wanneer er morgen een paar vrienden blijven eten. Toch maar weer terug naar het andere winkelcentrum, want… daar zat de fotozaak waar ik mijn nieuwe camera zou gaan kopen. Met deze camera zou ik allemaal mooie foto’s maken voor op de blog en ik zou helemaal in de gloria zijn. Het tegendeel werd waar. Ik reed de parkeergarage in waar deze keer wel plek was. Ik drukte op het knopje om het raam naar beneden te doen zodat ik het kaartje kon pakken. Ik hoorde een hele harde tik. Ik kon niet kijken, want in mijn fantasie hakte de slagboom die voor me open stond, de auto al in twee stukken, zoals je koks wel eens ziet doen. Hak hak hak. Ik parkeerde in, stapte uit om mijn Toekomstige Liefde op te halen en toen gebeurde het… het raam ging niet meer omhoog. Ik rommelde wat aan de knopjes, foute boel. Het raam kon alleen maar verder naar beneden, en niet meer omhoog. Ik begon te panieken. Wat nu? Nou, laat die camera dan maar even schieten, want dit los ik nooit hier ter plekke op. Ik besloot uit de garage te rijden zodat ik thuis verder kon kijken. Ik was nog maar net binnen, dus verwachtte dat ik ook meteen uit kon rijden. Helaas, ik ontwricht eerst mijn arm om het kaartje weer in het automaat te krijgen om vervolgens te worden geconfronteerd met de melding “Ga terug naar kassa”. Grml. Inmiddels stond er een rij auto’s achter me en ik moest achteruit rijden. Een hoop getoeter. Gelukkig was er een plek vrij. Ik ben daar in huilen uitgebarsten. Meteen familie opgebeld die dezelfde auto heeft. Gelukkig kunnen ze vanavond helpen. Huilend reed ik terug naar huis (na betaald te hebben, stond ik daar met een betraand gezicht :(). Vanavond ga ik dus kijken wat er aan de hand is. Terwijl ik me zo had verheugd op een mooie camera, is dit het resultaat :(. Nu op de bank met een kop chocolademelk en blogs lezen. En hopen dat het niet regent.

 

Ik houd jullie op de hoogte!

PS. Ik heb blogs in het verschiet staan, maar door een experiment voor mijn studie (Waarover later meer!) was ik even niet online. Maar kijk snel voor updates! 🙂

Geef een reactie

